Fashionwe(a)k

Fashionweek, det er det, det er. Det er derfor mine sko trygger lidt – dér på tæerne. Og derfor jeg også blender ind i mængden idag, selvom jeg nok fremgår pænere – mere fashionabelt klædt end jeg plejer. Og de er tydelige at spotte – fashionaterne. Lidt pænere end alle os andre, med mindre morgenhår, flere trendy og new-fashion detaljer og accesorisammensætning.. Og så i sort. Underspillet på den overspillede måde.
Men jeg er ikke som dem, jeg er en snyder. Jeg skal ikke sidde forrest til modeshow, men studere Quintillian og Gonzo-journalistik. Præcis som Morten Sabroe foregiver jeg at være Thompson-agtig på vej til Las Vegas på syre, mens hun i virkeligheden er på vej til Gøteborg på potenspiller. Sådan er jeg i fashionweek stil på vej til Retorisk Skrivning. Fashionweek er for os, der ved det, og vi ser hinanden. Lige nu skal jeg oplæse Søren Rye Petersen. Fashionweek for det ydre. Men ikke for hende, ikke for Søren Rye-oplæseren.
I denne uge havde jeg besøg af min veninde, som deltager i modeugen. Og lad mig sige det sådan – jeg tror sgu at god stil smitter af. Men for mig er Søren Rye og Thompson måske bare den bedste stil at føre.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar