A woman’s worth

Her kommer et lille kneb, hvis du som jeg måske kunne trænge til at blive set lidt mere på som kvinde der hjemme (se tidligere nærmest you-tube-spam-indlæg, om at jeg ville være lidt mindre mand til dagligt). Og i øvrigt måske har lidt agurketid, hvad ang. mulige blogemner. Den mission har nu kørt meget godt i nogen tid (altså den med at være en WOman), og både neglene, hælene og følelsen har været ret kvindelig(e) på det sidste. Om ikke andet, så får jeg da selv noget ud af at læse min egen blog.
Nå, men tricket kommer så her:

Kæææft, hvor er jeg bare god til at bage kager. Og tro lige på, at alle mænd i nærheden var begejstrede for min nyfundne indre house-wife (og pigerne på besøg så en smule skeptiske ud – måske er piger mere nervøse for pangfarver end mænd?)
Banankage tilsat mørke stykker chokolade i bunden, 2 slags toppings (en med chokolade- nej det er ikk lårt på toppen, og en (tre) med citron og forskellig slags frugtfarve). – bum.

And these ones? Belive me, det var ikke for sjov, da jeg skulle lave kage til første uge på uni i sommers. “Heeej, årh ja, ej men det kunne da aldrig vare lige at bikse et par kager sammen” siger pigen med det krøllede hår storsvedende og prustende.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til A woman’s worth

  1. Alice siger:

    Synes lige du fortjente lidt credit for denne…. hyggelige blog. (ja, det er, hvad jeg vil kalde den!) Den er virkelig inspirerende, og oser af personlighed, hvilket jo ikke er nogen dårlig ting 😉

    Du er velkommen til at smide ris og ros på min blog også, det er så rart 🙂

    Vi blogges!

    AliceHeide

  2. Stinne siger:

    Mange tak Alice, det er jeg virkelig glad for, at du synes :)!
    Jeg tager et kig med det samme.
    Happy monday 😉

Skriv en kommentar